RegioJet začal na vlastní komerční riziko provozovat dálkové vlaky mezi dvěma největšími městy na Slovensku loni v prosinci. Poprvé tak došlo k tomu, že na Slovensku si na jedné vnitrostátní dálkové trati začali konkurovat dva dopravci. Souboj o zákazníka vedl ke zlevnění jízdného, ZSSK rovněž oznámila nové služby ve svých IC vlacích vyšší kategorie, na jejichž provoz nedostává od státu dotace.
\"Vlaky IC ZSSK nebyly nikdy v zisku, od začátku jezdí za podnákladové ceny, které ZSSK v den, kdy RegioJet oznámil své ceny, snížila na polovinu s cílem zničit nového konkurenta. Trpělivě jsme v zájmu našich zákazníků čekali, až se to politicky odpovědný ministr Počiatek rozhodne vyřešit. Nestalo se nic a ministr nadále toleruje to, že nás ZSSK nekalou soutěží poškozuje,\" uvedl RegioJet.
Český dopravce uvedl, že už od 13. prosince bude na 445 kilometrů dlouhé trase mezi Bratislavou a Košicemi provozovat pouze tři páry spojů, zruší noční spoj a nezavede nové spoje, které původně plánoval.
RegioJet na Slovensku zajišťuje také státem dotovaný provoz osobních vlaků na regionální trati z Bratislavy do Komárna na jihu země. Společnost letos na Slovensku otevřela autobusovou linku mezi Bratislavou a Banskou Bystricí a minulý týden začala provozovat autobusovou linku mezi Bratislavou, vídeňským letištěm a Vídní.