Podle ČSÚ ve specializovaných prodejnách spotřebitelé více nakupovali oděvy a obuv, výrobky pro kulturu, sport a rekreaci, pro domácnost a farmaceutické a kosmetického zboží. Obchodníci utržili více peněz i za počítačová a komunikační zařízení a za potraviny a lidé opět více využívali i nabídek internetových prodejců a zásilkových služeb. Tržby stouply i nespecializovaným prodejnám, v jejichž nabídce převažovaly potraviny.
Tržby za prodej a opravy motorových vozidel byly meziročně vyšší o 11,2 procenta, přičemž za prodej aut včetně náhradních dílů stouply tržby obchodníkům o 12 procent a za opravy o 7,7 procenta.
Po očištění o vliv počtu pracovních dní byly říjnové maloobchodní tržby meziročně vyšší o 6,8 procenta, meziměsíčně po očištění o sezonní vlivy se reálně zvýšily o procento.