Prodej v Evropě se zvýšil o 6,8 procenta, z toho v Německu o 5,7 procenta. Prodej silně roste i v jižní Evropě. Na americkém kontinentu se prodej zvýšil o 2,5 procenta a v Asii o 4,7 procenta.
Automobilce se také vůbec poprvé podařilo překonat dvoumilionovou hranici prodeje již za 11 měsíců roku. Prodej vozů hlavní značky BMW od počátku roku stoupl o 5,8 procenta na 1,7 milionu a značky MINI o 13,8 procenta na 320.000 vozů.
Společnost vyrábí také motocykly. Od počátku roku prodej motocyklů BMW stoupl o 11,2 procenta na 129.500, což je více než za celý loňský rok.
Společnost BMW se stala jedničkou světového trhu s luxusními automobily v roce 2005, kdy na tomto postu vystřídala německého konkurenta Mercedes-Benz. Toho pak v roce 2011 předstihla značka Audi z koncernu Volkswagen. Mercedes i Audi chtějí ještě během tohoto desetiletí BMW o vedoucí pozici na trhu připravit.