Na třetím místě skončila skupina FTV Prima s 20,8 procenta následovaná Barrandov Group s 5,53 procenta. Právě Barrandov si loni nejvíce polepšil, když meziročně získal 0,95 procentního bodu. Naopak CET 21 a FTV Prima ztratily, a to 1,28, respektive 0,73 bodu. ČT posílila o 0,56 bodu na 30,42 procenta.
Nejsledovanějším pořadem roku 2015 byl jeden z dílů seriálu Novy Policie Modrava. Ten se stal divácky nejúspěšnějším seriálem roku 2015. Televizní noviny, které ještě předloni byly nejsledovanějším pořadem, předběhly vedle Policie Modrava i premiérové vánoční pohádky Korunní princ a Svatojánský věneček na ČT1 a Tři bratři na Nově. K nejúspěšnějším pořadům právě skončeného roku se také zařadily StarDance na ČT1 či zápasy českého týmu na hokejovém mistrovství světa na ČT Sport.
jsa rot