V TPCA pracuje bezmála 3000 lidí, průměrný plat v dělnických profesích je zhruba 30.600 korun. Vyrábí se zde už druhá generace vozů Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1. \"Jsme rádi, že jsme i v roce, kdy jsme oslavili deset let existence naší továrny, pokračovali v růstu nastartovaném v roce 2014 zahájením výroby nových modelů všech našich tří značek,\" uvedl prezident TPCA Kenta Koide. Nejvíce šel loni na odbyt model Toyota Aygo, za ním následoval Peugeot 108 a pak Citroën C1.
Největším trhem automobilky zůstala Velká Británie, kde firma prodala téměř 28 procent svých vozů. Druhým největším trhem byla Francie, třetím Itálie. \"Třicet procent vozů vyrobených v TPCA v roce 2015 bylo vybaveno řízením na pravé straně, což je o téměř tři procenta více oproti předchozímu roku. Stoupl i počet automobilů s automatickou převodovkou, a to na 28.230 aut, což je 13 procent z celkového počtu,\" uvedl Hovorka. Nejoblíbenější barvou mezi zákazníky byla bílá, dalšími v pořadí byly červená nebo metalická černá a stříbrná. Většina vyrobených aut měla pod kapotou úsporný motor 1,0 litru, pětidveřová varianta převládala nad třídveřovou.
Japonsko-francouzská automobilka TPCA chce v prvním pololetí tohoto roku přijmout asi 100 až 150 nových zaměstnanců do výroby, zároveň ale plánuje do konce roku 2017 uspořit až 30 procent nákladů.
Firma v roce 2014 zvýšila meziročně tržby o více než 31 procent na 39,3 miliardy korun. Hospodářský výsledek firmy před zdaněním vzrostl také o více než 31 procent na 366,5 milionu korun. Růst způsobilo hlavně zahájení prodeje nové generace všech tří značek.