Prodej samotné značky BMW bez zahrnutí malých aut Mini a limuzín Rolls-Royce loni stoupl o pět procent na 1,9 milionu vozů. V prosinci však vykázal pokles téměř o procento na necelých 177.000 vozů.
Člen představenstva BMW Ian Robertson, který má na starosti prodej a marketing, upozornil, že automobilka loni na některých trzích čelila problémům. \"Očekáváme, že řada těchto problémů bude pokračovat i v letošním roce. Je tedy důležité, abychom nadále pružně reagovali na podmínky na trzích,\" dodal.
Společnost BMW se stala jedničkou světového trhu s luxusními automobily v roce 2005, kdy na tomto postu vystřídala německého konkurenta Mercedes-Benz. Ten již minulý týden oznámil, že jeho prodej v loňském roce stoupl o více než 13 procent na 1,87 milionu vozů. Další německý rival Audi ohlásil nárůst prodeje o téměř čtyři procenta na 1,80 milionu vozů. Mercedes i Audi chtějí ještě během tohoto desetiletí BMW o vedoucí pozici na trhu připravit.