Tržby z reklamy, na nichž je Facebook závislý z více než 95 procent, podpořily nové reklamní formáty a zlepšení na poli mobilních aplikací. Reklamní příjmy se zvýšily o 57 procent na 5,64 miliardy USD; z toho tržby z reklamy na mobilních aplikacích dosáhly 4,5 miliardy dolarů a jejich podíl na celku dosáhl 80 procent proti 69 procentům před rokem.
Analytici oslovení agenturou Reuters v průměru předpovídali, že na tržbách z mobilní reklamy Facebook získá jen 4,1 miliardy USD. Celkové tržby odhadovali na 5,37 miliardy USD.
Silný růst reklamních příjmů souvisel s předvánoční nákupní sezonou, kdy se výdaje na reklamu obecně zvyšují. K jejich vzestupu ale přispěl i prudký nárůst sledování videa přes mobilní aplikace.
Čistý zisk dosáhl za tři poslední měsíce loňského roku 1,56 miliardy USD proti 696 milionům dolarů o rok dříve. Akcie firmy na výsledky hospodaření reagovaly růstem o více než šest procent a za poslední rok získaly přes 30 procent.
Na konci loňského roku měl Facebook asi 1,59 miliardy aktivních uživatelů měsíčně, což bylo o 14 procent více než před rokem. Z toho 1,44 miliardy se jich připojovalo na Facebook z mobilních přístrojů.