Podnik měl k 30. červnu zhruba 11.000 zaměstnanců. K informacím WSJ se firma těsně před zveřejněním výsledků nemůže vyjadřovat, což jí zakazuje zákon o cenných papírech.
Yahoo se snaží o expanzi své internetové divize, která se zabývá mimo jiné prodejem reklamy na internetových stránkách se všeobecným a sportovním zpravodajstvím a ve službě elektronické pošty. V konkurenci amerických firem Google a Facebook se jí to ale daří jen velmi obtížně, uvedla agentura Reuters.
Mayerová usiluje ve firmě o hluboké změny, její snaha ale zatím nemá hmatatelný efekt. Od jejího nástupu do funkce v polovině roku 2012 tržby podniku mírně klesly a podíl Yahoo mezi internetovými vyhledávači v USA zůstává v podstatě stejný jako před třemi lety.
Tlak na firmu, především pak na Mayerovou a její tým, navíc minulý měsíc zvýšila společnost Starboard Value, která patří mezi významnější akcionáře a která naznačila, že by Mayerová a její tým měli z firmy odejít. Zatím ale není jasné, zda změny, které se chystá Mayerová v úterý předložit, pro Starboard Value budou postačující.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dohnala a nakonec i předehnala konkurence. Akcie firmy za posledních 12 měsíců do minulého pátku ztratily zhruba třetinu hodnoty.