Nejprodávanější byla značka Škoda s 6493 registrovanými vozy. Proti loňsku tak zvýšila svůj tržní podíl o pět procentních bodů na 37 procent. Následují Volkswagen s prodejem 1631 aut a Hyundai, který si pořídilo 1175 zájemců. Na dalších místech skončily Ford a Dacia.
Podle šéfa prodejní organizace Škody pro ČR Luboše Vlčka firma dokončila kompletní modernizaci tuzemské distribuční sítě. Do roku 2016 tak celá prodejní a servisní síť Škoda vstupuje v novém, dodal.
Nejprodávanější modely jsou Škoda Octavia, kterých se prodalo 2454 kusů, Škoda Fabia s 1627 vozy a Škoda Superb s 872 prodanými kusy. Následují Škoda Rapid, Ford Fiesta a Škoda Yeti.
Benzinové vozy měly podíl přes 50 procent, diesely 47 procent. Téměř 76 procent aut si pořídily firmy.
Registrace lehkých užitkových automobilů vzrostly proti loňskému roku o 13 procent na 1196 aut. První je značka Ford se 191 vozy, následuje Volkswagen a za ním Peugeot. Prodej nákladních vozidel vzrostl o 21 procent na 923 aut. Největší podíl získal Mercedes-Benz před Volvem a DAF.
Registrace autobusů klesly proti loňskému lednu o 38 procent na 35 vozidel. První je SOR a druhé Iveco.
Kategorie motocyklů zaznamenala pokles o 16 procent na 424 strojů. První je značka CF Moto s 57 registracemi, druhá Honda prodala 40 motorek a Maxon 22 strojů.