Business Continuity Planning

04.04.2005 | , Controller-Institut
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

...aneb jak zajistit optimální chod společnosti v krizových situacích. Společnosti, které tento plán připravili a udržují, dokáží předcházet krizím, případně efektivněji a úsporněji řešit katastrofy a vrátit rychle společnost do normálního chodu.

Business Continuity Planning (BCP) definuje strategii řešení krizových situací. Společnosti, které tento plán připravili a udržují, dokáží předcházet krizím, případně efektivněji a úsporněji řešit katastrofy a vrátit rychle společnost do normálního chodu. Funkční BCP je považováno za konkurenční výhodu, stále častěji je to podmínka pro růst a rozšiřování společnosti.

Místo konání:
Hotel Ibis Praha Smíchov

Termín:
14. 4.  2005

Obsah semináře:

  • Cíl BCP
  • Iniciace a organizace BCP projektu
  • Zodpovědnost vedení a vlastníků společnosti za BCP
  • Zhodnocení podnikatelských rizik a dopadu potenciálních nouzových stavů
    - mapa rizik
    - zdroje rizik
    - preventivní opatření ke snížení dopadu a pravděpodobnosti rizik
  • Příprava na nouzový stav – identifikace náhradních a obnovujících strategií k zvládnutí mimořádných událostí
  • Strategie obnovy provozu po katastrofě
  • Testování procesu obnovy podnikání
  • Trénink zaměstnanců
  • Průběžná aktualizace plánu
  • Faktory efektivního BCP

Přednášející:

Ing. Sylvie Heidlerová
Po ukončení studia na VŠE v Praze a studijním pobytu na Wirtschaftsuniversität Wien v Rakousku pracovala ve firmě Siemens Nixdorf jako zástupce obchodního ředitele divize pokladní sysstémy. Od roku 1997 působila jako relationship manager pro firemní klientelu v Citibank, kde se zabývala finanční analýzou a analýzou rizik firem, kterým byly poskytovány úvěry. Od roku 1999 pracovala na pozici vedoucího oddělení financování ve společnosti EZ Praha, a.s. - člen skupiny VATECH. Od roku 2003 se věnuje přípravě a vedení přednášek a seminářů pro Český institu interních auditorů v rámci Komplexního vzdělávání interních auditorů v České republice v oblasti risk managementu,  BCP, finanční analýzy, cash managementu a interního auditu.

Cíl semináře
Seznámit účastníky s konceptem celo firemního plánu zajištění kontinuity fungování organizace v případě ohrožení, obecně známého jako BCP, jeho významem a způsobem využití.  Účastníci se naučí připravit mapu rizik a identifikovat a popsat preventivní opatření proti dopadu rizik. Porozumí komunikační strategii v případě katastrofy a tvorbě plánu obnovy po katastrofě a prakticky se naučí rozpoznávat, zda tento plán pokrývá všechny možné dopady rizik a zda preventivní opatření působí na všechna rizika.

Seminář je určen pro:

  • Členy představenstva a dozorčí rady
  • Top management podniku
  • Vedoucí pracovníky z oblastí:
    - Controllingu
    - Quality managementu
    - Interního auditu a risk managementu
    - Project managementu
    - Výroby
    - Lidských zdrojů
    - Financí

Cena:
Členové CI : 9000Kč + 19%DPH
Ostatní: 10 000 Kč + 19%DPH

Kontakt:
Více informací naleznete na této stránce.

Autor článku

 

Články ze sekce: Konference