Výdaje do internetové reklamy v lednu vzrostly na 423 milionů

17.02.2016 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 17. února (ČTK) - Výdaje do plošné internetové reklamy se letos v lednu meziročně zvýšily o osm procent na 423 milionů korun v ceníkových cenách. Proti prosinci ale hodnota bannerové inzerce poklesla o 36 procent. Vyplývá to z dat projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník CZC.cz., který využil reklamní prostor v hodnotě 27 milionů korun, dále LMC s využitým reklamním prostorem v hodnotě 20,1 milionu korun a na třetím místě skončila společnost Naspers OCS Czech Republic, která umístila reklamu v hodnotě 14,4 milionu korun.

Nejvíce z reklamního koláče získal Seznam.cz, který na svých webech umístil bannery v hodnotě téměř 153 milionů korun, následuje vydavatelství Economia s 64 miliony a Mafra, která inkasovala o deset milionů méně.

Inzertní výkon TOP 10 provozovatelů v lednu (v Kč)

Provozovatel leden 2016 prosinec 2015 Meziměsíční změna (procenta) Seznam.cz 152,734.000 281,002.000 -46 Economia 64,358.000 80,719.000 -20 MAFRA 54,133.000 56,876.000 -5 Allegro AdMarket 27,576.000 31,531.000 -13 CZECH NEWS CENTER 20,463.000 26,980.000 -24 CET 21 19,670.000 25,144.000 -22 Mladá fronta 18,174.000 44,409.000 -59 FTV Prima 11,752.000 28,723.000 -59 Finance media 10,239.000 11,301.000 -9 Impression Media 7,283.000 22,819.000 -68

zdroj: AdMonitoring

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK