Příjmy se zvýšily o šest procent na 54,68 miliardy eur. Prodej aut však stoupl jen o 1,2 procenta na 2,9 milionu vozů. PSA je podle prodeje druhou největší automobilkou v Evropě.
Výsledky ukazují, že generálnímu řediteli Carlosovi Tavaresovi se daří plnit plány na transformaci firmy. Tavares se ujal funkce předloni a spustil ambiciózní plán oživení, který se ve všech bodech podařilo splnit již za loňský rok, tedy mnohem dříve, než firma plánovala. Od letošního roku díky tomu hodlá automobilka začít znovu vyplácet dividendu.
Zisková marže, tedy podíl zisku na tržbách, v automobilové divizi činila loni pět procent. Firma přitom plánovala, že zisková marže se na tuto úroveň dostane v rámci plánu oživení až v období let 2019 až 2023. Výše marže dělá z PSA jednoho z nejziskovějších výrobců aut v Evropě, uvedl list The Wall Street Journal.
PSA musel v roce 2014 finančně podpořit stát a čínská společnosti Dogfeng. Každý ze subjektů vlastní v automobilce nyní podíl 14 procent. Společnost uvedla, že po splnění plánu oživení představí na počátku dubna nový růstový plán.
PSA v České republice provozuje společně s japonskou Toyotou kolínskou automobilku TPCA. Výrobní závod má také na Slovensku.