Nejvíce zadavatelé investovali do bannerové (display) reklamy, která ale zaznamenala proti roku 2014 pokles o šest procent na 6,65 miliardy korun. Naopak investice do reklamních sítí, které zahrnují reklamu ve vyhledávání a v obsahových sítích, se zvýšily o 18 procent na 5,85 miliardy korun. Obchodní model prodeje bannerové reklamy cílené na požadované publikum, tzv. RTB (real-time-bidding), zaznamenal loni růst o 120 procent na 198 milionů Kč.
Stále více peněz zadavatelé směřují do video a mobilní reklamy na internetu. V posledních třech letech vzrostl výkon videoreklamy dvojnásobně na 1,1 miliardy Kč a mobilní display reklama 2,5násobně na 189 milionů Kč.
Největším reklamním mediatypem zůstává televize s příjmy 35,5 miliardy Kč (45 procent trhu). Tisk loni za inzerci inkasoval 17,9 miliardy korun (23 procent) a rozhlas 6,4 miliardy korun (osm procent). Podle zástupců SPIR je patrný dlouhodobý trend růstu inzertních výdajů do internetové reklamy a v posledních třech letech dochází i k navyšování investic do TV reklamy. Tisková reklama stagnuje.