\"První dva měsíce podtrhly pozitivní vývoj značky. Vysoké poptávce se v celosvětovém měřítku těšily zejména naše nové modely Fabia a Superb,\" řekl Werner Eichhorn, člen představenstva zodpovědný za oblast prodeje a marketingu. Poptávka vzrostla i po modelu Škoda Yeti.
V západní Evropě dodala Škoda v únoru zákazníkům 32.500 vozů, což představuje nárůst o 9,8 procenta. Zvýšené prodeje zaznamenala v Německu, celosvětově druhém nejsilnějším trhu značky, kde dodávky vzrostly o 14,7 procenta na 12.100 vozů. Ve východní Evropě mimo Rusko se dodávky zákazníkům zvýšily o 11,8 procenta na 2500 vozů. Výrazný růst zaznamenaly pobaltské státy a země jako Bosna, Rumunsko nebo Srbsko. V obtížném tržním prostředí Ruska dodala značka zákazníkům 4100 vozů, meziročně o 27,4 procenta méně.
Růstu dosáhla Škoda také ve střední Evropě; zde značka zvýšila počet vozů dodaných zákazníkům o 6,3 procenta na 15.400 vozů. Na domácím českém trhu zaznamenala značka se 7500 dodanými vozy růst o 13,6 procenta, resp. 900 automobilů.
Čína byla pro značku Škoda i v únoru hlavním odbytištěm. S 18.500 vozy překonala automobilka loňský výsledek o 4,6 procenta. Vysokého růstu dosáhla Škoda také v Izraeli, na Novém Zélandu, Tchaj-wanu nebo v Turecku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto loni dodala zákazníkům rekordních 1,055.500 vozů, meziročně o 1,8 procenta více. Letos firma představí nový model SUV, který zatím ukázala na ženevském autosalonu v podobě studie VisionS. Úspěchu automobilka dosáhla i letos v lednu, kdy prodala 91.600 vozů, což představovalo nejúspěšnější leden v historii podniku.