Největší díl z reklamních investic inkasoval Seznam.cz, který získal celkem 160,3 milionu korun. Následuje vydavatelství Economia s 68,1 milionu a třetí je Mafra, která celkem dostala 49,2 milionu korun. Největší meziměsíční nárůst zaznamenala FTV Prima, když zvýšila příjmy z internetové display inzerce o 75 procent na 20,5 milionu Kč.
Společnost LMC, která provozuje portály Jobs.cz a Práce.cz, v únoru využila online prostor v hodnotě 20,1 milionů korun. Druhou příčku obsadil online obchodník Alza.cz s inzercí v hodnotě 14,9 milionů. Na třetím místě pak skončila společnost Porsche Česká republika - ta vystavila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.
Za celý loňský rok investovali zadavatelé do bannerové reklamy 6,65 miliardy Kč, což znamená meziroční pokles o šest procent. Celkové příjmy z internetové reklamy ale loni rostly o tři procenta na 15 miliard korun.