Za Škodou skončila značka Volkswagen, které ale prodej klesl o 15 procent na 5506 aut. Třetí Hyundai zaznamenalo pokles o sedm procent na 4277 vozů. Na dalších místech skončily značky Ford, Dacia a Kia.
Firemní vozy tvořily 75,9 procenta prodejů. V případě zohlednění prodeje na operativní leasing soukromníkům by se podíl fyzických osob přiblížil 26 procentům. Z hlediska segmentů jsou na prvním místě malé vozy s pětinovým podílem, těsně následuje nižší střední třída s 19,8 procenta a následují SUV a terénní s podílem 19,3 procenta.
Nejprodávanějším modelem byla opět Škoda Octavia se 7107 prodanými vozy, následuje Škoda Fabia s 5541 prodanými kusy a třetí je Superb s 2806 vozy.
Prodej lehkých užitkových aut se zvýšil o 2,6 procenta na 4186 vozů. První je značka Fiat, druhý skončil Ford a třetí Peugeot. Nejoblíbenějším modelem je Peugeot Boxer před Fiatem Ducato a Renaultem Master. Registrace nákladních aut se zvýšily o 15 procent na 2750 vozidel. První je Mercedes, následuje Volvo a DAF. Prodej nových autobusů do března klesl o 15 procent na 199 vozidel.
Kategorie motocyklů zaznamenala meziroční pokles o 4,6 procenta na 2761 strojů. První je Honda se 404 registrovanými motocykly, následuje CF Moto s polovičním prodejem 204 strojů, což je stejně, jako u značky Maxon.
Za celý letošní rok by se podle analytické firmy PwC mohlo v Česku prodat 255.000 až 266.000 aut, tedy o deset až 15 procent více než v rekordním loňském roce.