Internetový podnik Yahoo podle dřívějších zpráv potenciální kupce požádal, aby do 11. dubna uvedli, o jaká aktiva mají zájem a jakou za ně hodlají nabídnout cenu. Někteří zájemci mohou stát jen o základní internetové aktivity Yahoo, případně o jejich části, zatímco jiní mohou usilovat o podíl v Yahoo Japan či v největším čínském internetovém prodejci Alibaba.
Verizon a Yahoo se k novým informacím odmítly vyjádřit. Google zatím věc nekomentoval, uvedla agentura Reuters.
K prodeji základních internetových aktivit i k prodeji asijské součásti již společnost Yahoo dva roky tlačí investiční fond Starboard Value, který patří mezi její akcionáře. Základní internetové aktivity Yahoo zahrnují například webový vyhledávač nebo elektronickou poštu.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dohnala a nakonec i předehnala konkurence.