Podle Lederera firma doposud vyráběla osm až deset letadel ročně. \"O transferu technologií do zahraničí ale uvažujeme už několik let. Čínskému partnerovi jsme schopni připravit na počátku výrobu 100 až 150 letadel ročně, následné násobení výroby bude ale už na nich,\" řekl. Dodal, že proces by měl trvat zhruba dva roky. Hlavní trh pak firma očekává s otevřením čínského vzdušného prostoru pro privátní a sportovní letectví.
Podle zástupce čínské firmy Franka Čchena chce Wanfeng Aviation investovat do spolupráce s Českou republikou kolem čtyř miliard korun. Firma by v tuzemsku ráda v budoucnosti vytvořila výzkumné a vývojově technologické centrum. V oblasti letecké výroby se chce stát v těsné spolupráci s Českou republikou lídrem na světovém trhu sportovních letadel a letadel všeobecného letectví.
Letadlo Alto je jednomotorový, dvoumístný samonosný dolnokřídlý klasický jednoplošník a má celokovovou nýtovanou konstrukci s možností zástavby záchranného systému. Finanční ukazatele firma nezveřejňuje.
Na čínský trh pronikají i další tuzemští výrobci sportovních letadel. Podle viceprezidenta Letecké amatérské asociace České republiky Jana Fridricha je základem Dohoda o vzájemné validaci typových certifikátů ultralehkých letadel vyrobených v ČR a Číně, která byla podepsána v rámci nedávné návštěvy čínského prezidenta v ČR. \"Dohoda umožňuje českým výrobcům sportovních letadel zažádat prostřednictvím LAA ČR o validaci Typového průkazu. První žádost pro Jihlavan airplanes JA-600 (Skyleader 600) byla čínským leteckým úřadem již akceptována a proces validace byl zahájen,\" řekl Fridrich airzone.tv.