Vyšší tržby jsou podle Kofoly především dílem značek Radenska a Rauch, novinek v portfoliu. O desítky procent vzrostly také výnosy značky energetických nápojů Semtex, která nedávno prošla rebrandingem (změnou obchodní značky). Na nižším provozním zisku skupiny se podle Kofoly podepsal pokles tržeb v Polsku, který je způsobený změnou kurzu směrem k vlastním značkám.
\"Jsem spokojený. První kvartál pro nás není nejdůležitější, pro nápojáře je klíčová letní sezona a na tu jsme připraveni,\" komentoval výsledek prvního čtvrtletí generální ředitel Kofoly Jannis Samaras. Skupina vyplatí držitelům akcií 150 milionů korun, což je více, než deklarovala v prospektu emitenta cenných papírů.
Kofola ČeskoSlovensko je předním evropským výrobcem nealkoholických nápojů. Má sedm výrobních závodů a zaměstnává 2000 lidí na Slovensku, v České republice, Slovinsku a Polsku. Loni Kofola své sídlo přestěhovala z Polska do České republiky, do Ostravy. K výrobkům firmy Kofola vedle stejnojmenného nápoje patří ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Vinea, Chito, Top Topic nebo Citro Cola.