Hrubý objem obchodů se za čtvrtletí do konce března, které je posledním čtvrtletím firemního finančního roku, zvýšil o 24 procent na 742 miliard jüanů. Za celý fiskální rok prodala firma prostřednictvím svých internetových stránek zboží za rekordní více než tři biliony jüanů. Znamenalo to nárůst o 25 procent po vzestupu o 46 procent v předešlém roce.
Čistý zisk Alibaby vystoupil na 5,3 miliardy jüanů, takřka dvojnásobek úrovně 2,9 miliardy CNY dosažené o rok dříve. V přepočtu na akcii firma vydělala 3,02 jüanů, což bylo méně, než se čekalo. Analytici oslovení agenturou Reuters odhadovali zisk kolem 3,60 jüanů.
Alibaba chce vyrovnat zpomalování růstu výnosů z internetového prodeje na domácí trhu expanzí do dalších sektorů a do zahraničí. V poslední době expanduje zejména na poli médií a filmového průmyslu. Minulý měsíc firma dala v rámci své dosud největší zahraniční akvizice asi miliardu dolarů (24 miliard Kč) za většinový podíl v internetovém prodejci Lazada Group, který působí na trzích jihovýchodní Asie.