Zisk na akcii za tři měsíce do konce dubna činil 98 centů, a o deset centů tak překonal průměrné odhady analytiků v anketě agentury Thomson Reuters. Příjmy se zvýšily o 0,9 procenta na 115,9 miliardy USD, zatímco analytici je odhadovali 113,2 miliardy USD. Bez zahrnutí výkyvů směnných kurzů se příjmy zvýšily o čtyři procenta. V USA pak tržby v obchodech otevřených nejméně rok stouply o jedno procento.
Firma dodala, že růst tržeb zaznamenala na většině zahraničních trzích, v čele s Kanadou a Mexikem. Výjimkou byla Británie, kde klesají ceny potravin.
Wal-Mart masivně utrácel za to, aby dostal zpět zákazníky do svých obchodů. Firma zlepšila výkonnost, zásobování obchodů, služby zákazníkům a zvýšila mzdy zaměstnancům. Kvůli tomu ale měla nižší zisk. Podle analytiků však výsledky ukazují, že se jí tyto investice vyplácejí.
Wal-Mart je jednou z mála maloobchodních firem, které měly příznivý začátek roku. Většinu maloobchodních společností trápí přesun zájmu zákazníků na internet, na který nedokážou dostatečně rychle reagovat. Více než polovina tržeb Wal-Martu pochází z potravinářského zboží, což je podle analytiků odvětví, jehož přesun na internet je výrazně pomalejší.