Lowcostové aerolinky používají levnější letiště, která jsou umístěná daleko od hlavních letišť. Služba Airport to Airport tak má cestujícího přepravit mezi letišti, aby zákazníci mohli kombinovat lety z více letišť v daném městě, uvedl Dlouhý. Společnost chce zpočátku využívat místní taxislužbu, do budoucna jedná o možné spolupráci s globálně působící alternativní taxislužbou Uber.
Spolu s rozšířením služeb plánuje firma nábor nových zaměstnanců. K současným 560, z nichž největší část připadá na zaměstnance zákaznické podpory, by měl přibýt téměř stejný počet nových. Primárně se firma snaží nalézt IT odborníky - vývojáře. Na automatizaci procesů v současnosti pracuje zhruba stovka vývojářů, uvedl Dlouhý s tím, že čím více těchto odborníků společnost získá, tím méně zaměstnanců v dalších profesích bude potřeba.
Firmě SkyPicker.com loni vzrostl obrat ze 140 milionů na dvě miliardy korun. Letos plánuje další razantní růst a očekává navýšení obratu na osm až deset miliard korun, uvedl Dlouhý. S tržbami kolem dvou miliard se brněnská společnost dotáhla na největší tuzemské prodejce letenek, jako jsou Student Agency či Asiana. Na rozdíl od nich se ale nezaměřuje primárně na českou klientelu a nenabízí letenky především z Česka a okolních letišť, ale působí celosvětově.
Vyhledavač letenek kombinuje i letenky nespolupracujících leteckých společností a zaručuje návaznost letů. První letenky prodala firma na jaře 2013, každý měsíc roste obrat o desítky procent. Rychlý rozvoj SkyPickeru umožnil vstup investora Touzimsky Airlines.