AB InBev chce posílit svou přítomnost v Africe a v zemích Latinské Ameriky, aby si vynahradil horší podmínky na trzích jako Spojené státy, kde spotřebitelé dávají přednost koktejlům a řemeslným pivům před ležáky. AB InBev, který vyrábí piva jako Stella Artois nebo Corona, získá plánovaným převzetím SABMilleru za více než 100 miliard dolarů (2,4 bilionu Kč) třetinový podíl na světovém trhu s pivem.
AB InBevu se podle zdrojů podařilo zmírnit obavy regulátorů z narušení hospodářské soutěže v EU, když souhlasil s prodejem značek piv Peroni, Grolsch a Meantime japonské skupině Asahi Group Holdings. V dubnu pak skupina oznámila plány na prodej veškerých aktivit SABMilleru v Česku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovensku, aby tak odstranila poslední obavy Evropské komise.
Ab InBev naráží na obavy z narušení zdravé hospodářské soutěže také v jiných oblastech. Pivovar prodává rovněž podíl SABMilleru v americkém společném podniku MillerCoors. Zbavuje se i podílu SABMilleru ve společném podniku China Resources Snow Breweries. Souhlas s akvizicí již získal od úřadů v Austrálii a v Jihoafrické republice.