Od nové spolupráce si obě společnosti slibují zejména přínos pro posluchače rádia ZET, kteří na stanici vyhledávají kvalitně zpracovaná aktuální témata ze světa byznysu a podnikaní. Rádio ZET dosáhlo v posledním měření Radio Projektu týdenní poslechovosti téměř 50.000.
\"Licenci na provozování rádia ZET získalo Lagardere Active ČR již před třemi lety a nikdy se tato společnost netajila tím, že hledá strategického partnera, který by do tohoto náročného projektu šel s ní. A nás vždy lákala myšlenka vyzkoušet si provozovat také stanici tohoto typu. Navíc jsme měli s Lagardere Active ČR více než roční zkušenost na společném řízení největšího rádiového mediálního zastupitelství Radiohouse,\" uvedl předseda představenstva Media Bohemia Daniel Sedláček.
Podle prezidenta Lagardere Michela Fleischmanna spolupráce s Media Bohemia umožní do budoucna přinést posluchačům tematicky rozšířenější programovou nabídku než dosud. \"Od května jsme například nově spustili pořad Marketingový magazín, který přináší zajímavé rozhovory s osobnostmi marketingu a komunikace. Aktuálně se také věnujeme posilování značky v online prostředí, zejména prostřednictvím webu zet.cz,\" dodal.
Mediální skupina Lagardere Active ČR patří do nadnárodní sítě Lagardere Group. Provozuje pět českých rozhlasových stanic, například Evropa 2 nebo Frekvence 1, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť Radiohouse, jejíž rádia si týdně naladí 72 procent posluchačů v ČR.
Media Bohemia provozuje stanice sdružené ve skupinách Fajn rádio, Hitrádio, Rádio Blaník a Rock Radio. Vznikla v roce 2004 jako první internetové mediální zastupitelství v ČR.