Vedení řetězce v minulém týdnu si jako cíl stanovilo v Evropě 5000 prodejen. V ČR plánuje značka celkem 300 obchodů, nyní jich provozuje 190.
\"Stejně tak stěžejní jako expanze samotná je rozšiřování prodejních ploch. Jestli nyní jsme v průměru na 550 metrech čtverečních brutto plochy prodejny, tak se chceme dostat o 30 procent nahoru,\" uvedl Wagner. Všechny obchody projdou renovací. Dosud bylo zmodernizováno 30 prodejen, letos přibude dalších 20.
Expanzi značky brzdí nedostatek nových obchodních developerských projektů. Kromě nákupních center chce řetězec otvírat nové pobočky v centrech měst. Za poslední dva roky značka kompletně obměnila svůj sortiment, ten také čeká další rozšíření.
On-line prodej provozuje nyní v Německu a v Rakousku. V Česku by e-shop měl být spuštěn v blízké době. \"My se nyní snažíme mít nejprve všechny logistické cesty podchyceny. Vypadá to reálně na rok 2017 nebo 2018,\" řekl Wagner.
KiK se také snaží zlepšit image svého sortimentu v očích veřejnosti. \"Když se objeví zboží KiK vedle renomovaných oděvních značek ve slepých testech, patříme zhruba do TOP 3, ale ve chvíli, kdy přiřadíte vzorkům značky, řadí nás spotřebitelé výrazně níže. To chceme změnit,\" dodal.
KiK Textil loni zvýšil v Česku zisk čtyřikrát na 145 milionů korun. Tržby stouply o 17 procent na 2,6 miliardy korun. Vyplývá to z výroční zprávy firmy.
Diskont s oděvy KiK na tuzemský trh vstoupil na začátku roku 2007. Vlastníkem společnosti je německý KiK Textilien und Non-Food GmbH. Skupina v Evropě provozuje více než 3200 obchodů.
Mezi největší tuzemské prodejce oděvů patří Lidl, Tesco Stores, Hennes & Mauritz, C&A moda, KiK, New Yorker či Takko.