Prodeje Škody Superb meziročně vzrostly více než o 110 procent, v květnu se prodalo 12.500 kusů tohoto modelu, naopak odbyt Škody Citigo, která se prodává pouze v Evropě, klesl o 13 procent. Nejprodávanějším modelem je nadále Škoda Octavia, v květnu zákazníci zakoupili 36.600 těchto vozů, oproti loňsku mírně méně. Na tuzemském trhu činil růst Škody oproti květnu minulého roku téměř 12 procent, prodalo se 8100 vozů.
\"Výrazný růst v Evropě a v dalších regionech potvrzuje, že naše omlazená modelová paleta je na trhu pozitivně přijímána. Zejména nová Škoda Superb a Yeti zaznamenaly vysokou poptávku ze strany zákazníků,\" uvedl člen představenstva Škody Werner Eichhorn.
V Evropě se prodej meziročně zvýšil o 8,2 procenta, v Rusku o 23,7 procenta a Číně o 2,4 procenta. Téměř ve všech zemích střední Evropy prodeje rostou, v západní Evropě prodej rostl mírně, na trzích východní Evropy mimo Rusko si značka drží úroveň loňského roku.
V Číně, největším odbytišti značky, vzrostl počet dodávek zákazníkům na 24.200 vozů, v Německu, které je druhým nejsilnějším trhem, činil v květnu růst téměř 11 procent, prodalo se tedy 15.500 vozů. S tržním podílem 5,4 procenta si automobilka udržela pozici nejlepší importované značky.
Škoda v letošním prvním čtvrtletí zvýšila dodávky zákazníkům o čtyři procenta na rekordních 276.000 aut. Provozní zisk automobilky Škoda Auto vzrostl v tomto období meziročně o zhruba 30 procent na 315 milionů eur (8,5 miliardy korun). K vyššímu zisku pomohly mimo jiné nižší náklady na materiál. Ve stejném období rostly také investice automobilky, a to o čtyři procenta na 71 milionů eur, tedy v přepočtu zhruba 1,9 miliardy korun.