Vltava-Labe-Press ovládlo internetovou mediální agenturu AdActive

15.06.2016 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 15. června (ČTK) - Vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP) se stalo stoprocentním vlastníkem internetové mediální agentury AdActive. Dosud v ní mělo 30 procent. ČTK to dnes oznámila mluvčí VLP Lenka Brandtová. Cenu transakce neuvedla. VLP je od loňského listopadu součástí investiční skupiny Penta.

Sedmdesát procent v AdActive, která patří k předním zprostředkovatelům v internetové reklamě v Česku, dosud vlastnili Jan Vobecký, Petr Ott a Tereza Kosíková. Bývalí majitelé budou ve firmě dál působit. \"Všechny vztahy se zastupovanými médii, inzertními klienty a mediálními agenturami zůstávají v platnosti. Vstup silného investora je logickým krokem k dalšímu rozvoji firmy,\" řekl k obchodu jednatel AdActive Vobecký. AdActive i po převzetí od VLP zůstane samostatnou společností.

\"Do budoucna hodláme rozvíjet jak pozici AdActivu na trhu mediazastupitelů, tak vlastní online aktivity VLP,\" uvedl ředitel digitální divize VLP Petr Bednář. AdActive zastupuje víc než 80 webů, které v květnu podle měření NetMonitor navštívilo víc než 4,1 milionu reálných uživatelů. To skupinu webů zastupovaných agenturou AdActive řadí v českém internetu na třetí místo za Mafru a Seznam.cz, doplnila Brandtová.

VLP je podle informací skupiny druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 16,5 procenta na českém trhu. Vydává Deník v regionálních mutacích a například také tituly Glanc, Story, Vlasta, National Geographic nebo Týdeník Květy a řadu televizních časopisů. Převzetím VLP loni Penta vstoupila na mediální trh.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK