Pouze v dubnu prodalo bratislavské autocentrum celkem 720 ojetin. Denní průměr tak představuje 24 prodaných automobilů. Rekordní výsledek za jediný den zatím činní 41 prodaných vozů. Nejprodávanějšími značkami jsou všechny škodovky. Následují značky Daewoo, Renault, Opel, Fiat a Peugeot. Průměrné stáří prodávaných automobilů v bratislavském autocentru je 6 let a průměrná cena 220 000 Sk.
„Raketový start AAA AUTO na Slovensku zaskočil všechny ostatní prodejce, kteří zdejší trh považovali většinou za přesycený a vysoce konkurenční. Opak byl pravdou. Zdravá konkurence Slovákům přinesla prokazatelné snížení cen a zkvalitnění služeb,“ uvedl předseda představenstva AAA AUTO Anthony James Denny a dodal: „Prodejní výsledky dvojnásobně předčily naše očekávání. Abychom uspokojili poptávku, přijímáme 50-80 dalších zaměstnanců.“ Mezi nejvíce ceněné služby patří dostupný leasing, profesionální přístup, mobilní výjezdy pro klienta, vyřešení administrativních náležitostí, bezplatná infolinka a víkendový prodej.
Zájem slovenských motoristů o kvalitní ojetiny s legálním původem navíc stále roste. Slovenský trh nyní omlazují zánovní vozy, které AAA AUTO importuje přímo ze zemí západní Evropy. O tyto automobily je enormní zájem a většinou se prodají do čtyř dnů od vystavení k prodeji.
V Autocentru AAA AUTO v Bratislavě pracuje v současné době celkem 115 zaměstnanců. Kapacita autocentra se zvětší ze 400 na 600 vozů a do konce roku budou otevřena další prodejní autocentra v Košicích a Žilině.