Ke konci března evidoval celkem 174 tisíc klientů s příspěvkem zaměstnavatele, což představuje meziroční nárůst o 9 %. Vyplývá to z aktuálních dat zveřejněných Asociací penzijních fondů ČR.
Za dynamickým růstem v segmentu firemní klientely stojí především změna obchodní strategie PFČP, která proběhla v závěru minulého roku v souvislostí s fúzí s ABN AMRO Penzijním fondem. „Spojením PFČP s ABN AMRO Penzijním fondem jsem převzali a rozšířili portfolio významných firemních klientů (např. České dráhy, Škoda Auto apod.). U těchto klientů se snažíme o další zkvalitnění poskytovaných služeb a zprostředkování nabídky produktu co nejširšímu okruhu zaměstnanců. Současně jsme aplikovali a využili know-how v oblasti prodeje, které nám umožňuje být ještě úspěšnější v nabídce našich služeb novým společnostem.“ říká Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing.
V České republice aktuálně získává příspěvek od své firmy na 700 tisíc klientů, což je 23 % z celkového počtu 3 milionů připojištěných osob. Míra zapojení práceschopného obyvatelstva ČR přitom přesahuje 60 %. „Penetrace penzijního připojištění mezi zaměstnavateli trvale stoupá. Zaměstnavatelské příspěvky přitom přivádějí do systému nové, zejména mladší klienty,“ dodává Pavel Němec.