Na indický trh vstoupila značka Škoda v roce 2000, o rok později zde prodala 189 vozů, v roce 2002 již 4401 vozidel a v loňském roce 7202 vozů. "Letos by to mělo být lehce pod 10.000, ale dovedu si představit, že potom bychom postupovali v nějakých skocích a mohlo by to být 15.000, 20.000, 30.000...," řekl Wittig.
Své vozy v montážním závodě v indickém městě Aurangabad začala Škoda montovat v roce 2001. Škoda zde vozy vyrábí zatím pro místní trh. Počítá ale s tím, že v případě potřeby by se tato výroba mohla stát základnou pro další expanzi především do zemí jižní a jihovýchodní Asie. Původně počítala s tím, že již letos začne z Indie vyvážet vozy do Bangladéše. Podle Wittiga se to sice letos již nestihne, odborníci ale prozkoumávají možnosti a firma s tímto exportem dále počítá.
Škoda Auto má dnes montážní závody také v bosenském Sarajevu, na Ukrajině a v září chce zahájit montáž v menším rozsahu i v Kazachstánu. Koncem příštího roku hodlá začít vyrábět nové octavie také v Číně. Naplno se výroba rozšíří v roce 2007, kdy zde plánuje automobilka vyrobit asi 40.000 vozů. Podle reakce trhu počítá Škoda Auto do budoucna se zvýšením výroby v Číně na 50.000 až 80.000 vozů. Zpočátku budou škodovky určeny jen pro čínský trh, do budoucna by se odsud mohly vyvážet i do okolních zemí.
Právě rozšíření montáží škodovek v zahraničí spojuje vedení firmy s ambiciózními plány na zvýšení výroby automobilky během několika let až na 600.000 vozů ročně. Loni zvýšila Škoda Auto výrobu o 1,5 procenta na 444.121 vozů a celosvětové prodeje o 0,4 procenta na 451.675 vozů.