Uvnitř časopisu byl dopis pro čtenáře, v němž vydavatelství vysvětlovalo, že oba časopisy byly spojeny. "S tím, že Mladý svět, tak jako znají doposavad, už vycházet nebude," řekla Bezdíčková k časopisu, jehož historie se začala psát v roce 1959.
Rubriky, na které jsou čtenáři zvyklí a jež jsou populární, převezme Instinkt, dodala. I do budoucna bude podle ní Mladý svět vycházet v dnešní podobě, tedy s obsahem časopisu Instinkt.
Dnešní číslo vyšlo podle Bezdíčkové ve stejném nákladu jako předtím. V říjnu minulého roku byl jeho průměrný týdenní tištěný náklad 30.242 výtisků, prodalo se jej zhruba o devět tisíc méně; od té doby se v databázi Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR údaje o Mladém světě neobjevují. Instinkt ve stejném období prodal v průměru týdně 30.637 výtisků, podle posledních aktuálních údajů ABC ČR se v březnu letošního roku prodalo týdně 32.178 výtisků.
Značku a databázi předplatitelů zakoupil od předchozího vlastníka FTV Prima ze skupiny GES vydavatel Sebastian Pawlowski; redakci týdeníků však nepřevzal a ta dostala od FTV Prima tříměsíční výpověď. Pawlowski v pondělí sdělil, že jeho vydavatelství Mediacop, pod které patří i Instinkt, Týden a Nedělní svět, pracuje na nové koncepci Mladého světa, je však ještě brzy říct, jak bude vypadat.
"Naše bezprostřední naděje je, že se nám podaří co nejvíce čtenářů MS přesvědčit o tom, aby si dočasně koupili buď časopis Týden nebo Instinkt," uvedl v pondělí k současným plánům Mediacopu Pawlowski.