Pražané obsadili druhé místo v počtu prodaných produktů pro děti a mládež

08.06.2005 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Obyvatele Prahy zaujaly produkty pro mladé, které nabízí Poštovní spořitelna. Jejich prodej byl v Praze v prvním čtvrtletí letošního roku druhý nejvyšší z celé ČR.

O tom, jak oblíbené jsou produkty pro děti a mládež z nabídky Poštovní spořitelny v hlavním městě, svědčí výsledky, kterých tento region dosáhl. Celkem se zde prodalo ke konci prvního čtvrtletí letošního roku bezmála 23 tisíc produktů pro děti a mládež – to řadí Prahu na druhé místo mezi všemi regiony v ČR.

První příčku v počtu prodaných produktů obsadili Pražané v prodeji postžirových účtů Junior. Těch se v hlavním městě prodalo ke konci letošního prvního čtvrtletí takřka 6 tisíc, což je nejvíce v celé ČR.

Nejpopulárnějším produktem pro děti a mládež z nabídky Poštovní spořitelny ale v Praze zůstává Dětská vkladní knížka. Pražané otevřeli ke konci prvního čtvrtletí letošního roku více než 15 tisíc Dětských vkladních knížek, což řadí tento region na druhou příčku v ČR.

Druhou příčku mezi českými regiony obsadila Praha také v počtu prodaných postžirových účtů Mini. Těch se zde prodalo za první čtvrtletí více než 1100.

Poštovní spořitelna nabízí celkem tři produkty určené dětem a mládeži a je v tomto segmentu velmi významným hráčem na trhu. „Naše postavení v segmentu produktů pro mladé je dáno bezpochyby tím, že jsme byli první bankou, která se na tuto věkovou kategorii začala cíleně zaměřovat. Například dětskou vkladní knížku jsme uvedli na trh už v roce 1996 a byl to úplně první finanční produkt pro děti a mládež. Jako první na trhu jsme uvedli také produkt pro děti ve věku od 12 do 15 let – program Mini,“ uvedl Libor Svoboda,  manažer řízení produktů Poštovní spořitelny.

Produkty pro mladé jsou v produktovém portfoliu Poštovní spořitelny stále významnější oblastí. Například v současnosti už tvoří účty pro děti a mládež 6 % ze všech produktů Poštovní spořitelny. To představuje dvojnásobný nárůst oproti roku 2000, kdy činily jen 3 %.

Poštovní spořitelna nabízí dětem a mládeži tři produkty – postžirový účet Mini pro děti ve věku 12 – 15 let, postžirový účet Junior pro  mladé ve věku od 15 do 26 let a Dětskou vkladní knížku, kterou mohou využívat děti a mládež do 18 let.

Postžirový účet Mini je první produkt platebního styku pro věkovou kategorii 12 – 15 let na trhu. Děti získají číslo účtu, které jim může vystačit na celý život – není nutné jej měnit ani při přechodu na jiný program (např. Junior, po dosažení 15 let). S účtem je automaticky spojeno členství v Klubu Čtyřlístek – a to zdarma. Zdarma je také vedení účtu včetně zasílání měsíčních výpisů pro majitele i zákonného zástupce. Zdarma jsou i výběry Maxkartou na pobočkách Poštovní spořitelny a na 3400 poštách.

Postžirový účet Junior je určen mladým lidem od 15 do 26 let. Poštovní spořitelna neklade klientům žádné další podmínky (např. studium na střední či vysoké škole), jediným faktorem pro získání produktu je věk. Program Junior nabízí zdarma zřízení trvalých příkazů a zřízení a vedení povoleného přečerpání účtu (od 18 let). K účtu dostanou klienti od Poštovní spořitelny zdarma kartu Euro < 26.

Vedle účtů Mini a Junior je to i Dětská vkladní knížka, s níž přišla Poštovní spořitelna jako první už v roce 1996.

Poštovní spořitelna navíc provozuje pro své nejmladší klienty Klub Čtyřlístek, jehož členy se automaticky a zdarma stávají všichni majitelé postžirových účtů v programu Mini a  majitelé Dětských vkladních knížek. V tomto rozsahu nenabízí podobný klub žádná další banka na českém trhu. Klub Čtyřlístek totiž umožňuje svým členům získat levnější vstupenky do některých hradů a zámků (téměř 40), muzeí (téměř 70), na rozhledny, hvězdárny, do ZOO, skanzenů, akvárií, památníků, galerií, knihoven a divadel po celé ČR.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy