Trh lehkých užitkových vozů pokračoval v květnu ve třetinovém růstu. Zaznamenal prodej 13.614 aut.
Proti předchozím měsícům si polepšil i největší hráč na trhu Škoda Auto. Mladoboleslavská automobilka zvýšila domácí prodej o půl procenta na 24.499 vozů. Do dubna přitom ještě hlásila tříprocentní pokles.
Druhou pozici si udržel Renault, kterému stoupl počet nových registrací o třetinu na 3668 aut, a na třetí příčce skončil i přes stagnaci odbytu Volkswagen, který prodal 2759 aut. Na čtvrtou příčku poskočila značka Hyundai díky zvýšení prodeje o 29 procent na 2601 aut. Pátý byl Peugeot s pětinovým poklesem na 2349 vozů.
Téměř polovina trhu patří malým vozům, ke kterým se řadí i Škoda Fabia. S necelou pětinou následuje střední třída a se 16 procenty nižší střední.
Mezi lehkými užitkovými vozy se nejvíce dařilo Škodě Auto, která díky možnosti přestavby osobních modelů kvůli odpočtu DPH prodala v této kategorii 1987 aut, což je více než desetinásobek loňského výsledku. Následuje Volkswagen s prodejem 1831 vozů a Ford, který prodal 1791 užitkových aut.