v kategorii platební karty se na třetím místě umístila čipová karta ČSOB VISA Electron a stejné umístění získal v kategorii leasing produkt Hyundai Leasing od společnosti ČSOB Leasing.
„Úspěch ČSOB Klíčového plánu u klientů dokazuje i nárůst objemu spravovaných aktiv, který již prolomil magickou hranici 100 miliard korun,“ uvedl Jaromír Sladkovský, ředitel marketingu privátního a firemního bankovnictví ČSOB. Nejvíce peněz se shromáždilo v otevřených podílových fondech, do kterých přispívají hlavně menší investoři, aktuálně více než 44 miliard korun. Individuální obhospodařování majetku využívají ale také ve velké míře podniky a instituce, které svěřily ČSOB již přes 43 miliard Kč.
Soutěž Zlatá koruna 2005 proběhla pod záštitou guvernéra České národní banky Zdeňka Tůmy a premiéra Jiřího Paroubka. Banky a pojišťovny do soutěže přihlásily celkem 144 finančních produktů.