HN: Do televizní reklamy loni vložila nejvíc peněz eBanka

17.06.2005 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

PRAHA 17. června (ČTK) - eBanka loni vložila do televizní reklamy nejvíc peněz ze všech bank, a to 156 milionů korun. Za mediální a venkovní inzerci zaplatila téměř 158 milionů korun, což představuje přibližně 1400 korun na jeden účet. eBanka tak loni měla zároveň i nejvyšší reklamní náklady přepočtené na množství účtů. S odvoláním na průzkum agentury TNS A-Connect o tom informují dnešní Hospodářské noviny.

Nejvíc peněz na reklamu v médiích loni dala Česká spořitelna, a to 239 milionů korun. V přepočtu na jeden sporožirový účet, který ke konce roku vedla víc než 2,7 milionu, to představuje 86 korun. Za reklamu v televizi zaplatila 128 milionů korun. Na druhém místě v celkovém objemu peněz na reklamu se umístila Komerční banka se 180 miliony korun a GE Money Bank s částkou 169 milionů korun.

Podle studií loni banky zaplatily za reklamu v průměru meziročně o pět až 20 procent víc. Obecně přitom platí, že menší banky, jako je například eBanka, měly vyšší nárůst, zatímco velké banky vykázaly nižší růst výdajů na reklamu. Zástupci většiny bank podle HN tvrdí, že letos zůstanou jejich reklamní rozpočty na přibližně stejné úrovni jako loni.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK