Poštovní spořitelna nabízí klientům řadu možností, jak spravovat své finance – vedle více než 3400 pošt a poboček Poštovní spořitelny jsou to i kanály přímého bankovnictví: Max Phone PS, Max Mobil PS a Max Internetbanking PS.
Poštovní spořitelna zaznamenává růst u všech přímých kanálů. Například počet uživatelů internetového bankovnictví Poštovní spořitelny – Max Internetbankingu PS – roste v rádu desítek procent měsíčně. Poštovní spořitelna jim proto vychází snížením ceny.
„Stále větší množství našich klientů používá přímé bankovnictví. Nejpopulárnější je Max Phone PS, tedy telefonní bankovnictví, kde počet uživatelů přesahuje 200 000. Nejrychleji rostoucím přímým kanálem je pak Max Internetbanking PS. Například k 1. lednu letošního roku měla Poštovní spořitelna 11 tisíc účtů s Max Internetbankingem PS, zatímco ke konci května bylo takových účtů už 26 tisíc,“ uvedl Miroslav Seidl, manažer pobočkové sítě Poštovní spořitelny. „To je jedním z důvodů, proč od 1. července razantně snižujeme ceny u všech kanálů elektronického bankovnictví,“ dodal Miroslav Seidl.
|
Max Phone PS |
Max Mobil PS |
Max Internetbanking PS |
31. 5. 2005 |
201 000 |
15 000 |
26 000 |
1. 1. 2005 |
194 000 |
9300 |
11 000 |
Změna v % |
+ 3,6 % |
+ 61,3 % |
+ 236 % |
Od 1. července 2005 dochází také ke zvýšení poplatků za hotovostní operace. Jedná se o korunové položky. Poštovní spořitelna si stále drží pozici cenově nejvýhodnější banky na českém trhu.