Licence jí mimo jiné umožní organizování přípravných seminářů a odborných zkoušek, které zprostředkovatelé od ledna 2005 potřebují k registraci na MF ČR. Vysoká úroveň vzdělávání pracovníků patří mezi dlouhodobé priority společnosti.
„Kvalifikovaná distribuční síť je v dnešní době jmenovatelem úspěchu, a proto není divu, že naše společnost investuje právě do této oblasti nemalé prostředky,“ uvedl Libor Nekvasil, člen představenstva a obchodní ředitel AEGON Pojišťovny. „Jestliže se chceme orientovat zejména na náročnější klientelu, je pochopitelné, že tomu musí odpovídat i odborná vybavenost našich finančních poradců. Bez ní bychom jen těžko mohli garantovat našim klientům skutečně individuální přístup a kvalitní, profesionální servis po celou dobu trvání smluvního vztahu,“ dodal Nekvasil.
Vedle vzdělávání bude AEGON Pojišťovna na základě udělené licence organizovat také odborné zkoušky pro zprostředkovatele. Podle nové legislativy, která vstoupila v platnost počátkem letošního roku, je jejich úspěšné absolvování nezbytné pro registraci zprostředkovatelů na Ministerstvu financí ČR a podmiňuje vykonávání jejich zprostředkovatelské činnosti v oblasti pojišťovnictví. Tato povinnost se přitom vztahuje jak na osoby, které svou činnost v pojišťovnictví teprve zahajují, tak i na ty, které uvedenou činnost vykonávaly před 1. lednem 2005.
V souvislosti s udělením licence ke vzdělávání pojišťovacích zprostředkovatelů chce AEGON Pojišťovna o tuto oblast rozšířit i podporu a zprostředkovatelský servis směrem ke svým externím obchodním partnerům.
AEGON Pojišťovna bude činnosti vzdělávání i organizování odborných zkoušek zajišťovat prostřednictvím vlastního týmu trenérů úseku metodiky a vzdělávání, jehož členové disponují v lektorské činnosti a pojišťovnictví dlouholetými praktickými zkušenostmi.