Centrum bude zpočátku pracovat pro Česko a Slovensko, ostatní země budou brzy následovat. Středisko služeb se bude nejdříve zaměřovat na poprodejní servis a bude mít asi deset až 12 zaměstnanců přímo v call centru, dalších 40 bude zajišťovat administrativu, logistiku, obsluhu a správu náhradních dílů.
"Na trzích Evropy, Blízkého východu a severní Afriky zaznamenáváme v posledních letech obrovský růst. Nové centrum nahradí stávající řešení, kdy je péče o zákazníky zajišťována prostřednictvím externích společností," uvedl regionální manažer pro severní a střední Evropu Stefan Engel. Acer nyní provozuje zákaznická centra v Itálii, Irsku a Německu a několik technologických center.
Acer je jedničkou na trhu notebooků ve 13 evropských zemích a vedoucí postavení v tomto segmentu má i v ČR. Firma vznikla v roce 1976 a zaměřuje se na výrobu stolních i přenosných počítačů, serverů a úložných pamětí, displejů, obvodů a elektronických řešení pro obchod, vládní sektor i pro domácí uživatele. Společnost zaměstnává 5600 lidí ve více než 100 zemích světa. V roce 2004 měla příjmy 6,8 miliardy dolarů.
Českou republiku si kvůli vhodné poloze i kvalifikované pracovní síle v poslední době vybraly i další firmy z oblasti informačních technologií. Loni v Praze otevřela své výpočetní centrum pro Evropu společnost DHL; v ČR se rozhodl umístit regionální centrálu pro řízení dodavatelského řetězce i Hewlett- Packard. Letos v červnu otevřela v Praze rozšířené vývojové centrum firma Monster.