Téměř dvě třetiny dětí (64 procent) uvedly, že pokud chtějí něco koupit, požádají rodiče, ale nenaléhají na ně. Za to pětina na rodičích žadoní, dokud jim vytoužené věci nekoupí. Rovnou do nákupního košíku dává zboží 11 procent dětí. Agentura se na názory ptala 1530 dětí, vždy po souhlasu rodičů.
Odborníci dlouhodobě upozorňují, že dítě by nemělo být vystaveno masivnímu působení televizní reklamy. Děti začínají vnímat reklamu po třetím roce svého života, ale nerozumí jejímu smyslu. Teprve mezi pátým a sedmým rokem děti přestávají reklamě věřit a začínají jí konfrontovat se skutečností. Až děti starší sedmi let poznají, kdy jim reklama lže.
Výdaje firem na reklamu rostou každý rok. Jen letos v květnu utratily za televizní reklamu 2,1 miliardy korun, což je zhruba o čtvrtinu více než před rokem. Největší sumu peněz vydali výrobci potravin Danone a Nestlé.