Počet uživatelů Max Internetbankingu PS roste v řádech desítek procent měsíčně. Proto se Poštovní spořitelna rozhodla nabídnout svým klientům několik užitečných novinek. „Novou funkcí, kterou klienti zřejmě využijí nejčastěji, je dobíjení předplacených sad mobilních telefonů v sítích Eurotel a Oskar,“ uvedl Libor Svoboda, manažer rozvoje produktů Poštovní spořitelny.
Novinek je ale více. U všech formulářů je nyní nově uvedeno, zda se jedná o povinné pole, a tedy zda jej klienti musejí vyplnit. „Chceme klientům nabídnout širokou škálu služeb, ale současně i co nejjednodušší vládání,“ doplnil Libor Svoboda.
Pro správu svých financí nyní klienti mohou používat i jiné prohlížeče než Microsoft Explorer. Nová verze Max Internetbankingu PS podporuje také prohlížeče Netscape, Mozilla Firefox či Opera. Tím Poštovní spořitelna předběhla mnohé konkurenty, kteří rozšíření podpory dalších prohlížečů nenabízejí. „Nechceme naše klienty omezovat tím, jaký používají prohlížeč. Poštovní spořitelna zde tedy pracuje podle svého hesla Vždy, všude a pro všechny,“ prohlásil Libor Svoboda. „K velmi výhodným cenám se tak přidávají další výhody,“ dodal.
Pokud klient udělá ve vyplňování nějakou chybu, má nyní k dispozici nové tlačítko Zpět, díky němuž se může vrátit na předchozí formulář. Max Internetbanking PS je nově přizpůsoben větším monitorům a je optimalizován pro rozlišení 1024 x 768. Znamená to, že formuláře na obrazovce jsou větší a lépe čitelné. S tím souvisí i zvětšení písma a možnost zvolit si jeho velikost podle vlastního uvážení v nastavení Microsoft Internet Exploreru.
Poštovní spořitelna ale udělal několik novinek i „pod povrchem“. Inovovaný Max Internetbanking PS běží na nové technologii .net místo předchozí .asp. Poštovní spořitelna si tak otvírá prostor pro snazší vývoj aplikací v budoucnu.
Poštovní spořitelna ale hodlá ve zlepšování svých kanálů přímého bankovnictví pokračovat. Od září budou mít přístup do Max Internetbankingu PS také klienti s Eurokontem. Od října připravuje Poštovní spořitelna další novinky. Přes Max Internetbanking si budou moci klienti objednat tiskopisy Poštovní spořitelny. Klienti si také budou moci nechat posílat informace o pohybech na účtech či o platebních kartách prostřednictvím SMS či e-mailu.
„Na přelom roku připravujeme také službu pro podnikatele – nový Max Homebanking PS. Segment drobných a středních podnikatelů nás totiž také velmi zajímá,“ dodal Libor Svoboda.
Nejpopulárnějším kanálem přímého bankovnictví zůstává Max Phone PS, který ke konci května využívalo 201 000 klientů. Max Mobil PS využívá 15 000 klientů. Nejvyšší dynamiku růstu pak zaznamenává Max Internetbanking PS, který roste o desítky procent měsíčně.