Integrace pražského a brněnského provozu byla poslední etapou v procesu sloučení společností, která byla plánovaná na konec prvního pololetí 2005. „Smyslem avizovaného sloučení dvou provozů do jedné organizační struktury je sjednocení a další zvýšení úrovně klientského servisu. Dokončením fúze ještě více snížíme jednotkové náklady,“ komentuje Tomáš Matoušek, výkonný ředitel PFČP.
Osobní služby jihomoravským klientům bude v místě bývalého brněnského provozu v Olomoucké ulici č.p. 60 zajišťovat nově zřízená expozitura PFČP. Využít však také mohou všechny pobočky České pojišťovny v Brně a okolí. Důležitým kontaktním prostředkem samozřejmě zůstává klientská linka PFČP na telefonním čísle 221 109 111. „Odpovídajícím způsobem jsme rozšířili kapacity našeho call-centra, jehož operátoři jsou připraveni rychle řešit požadavky a přání klientů. K dispozici je také virtuální klientský servis na našich webových stránkách www.pfcp.cz,“ připomíná Tomáš Matoušek.