Bankovní sektor, konkrétně oblast přímého bankovnictví je jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí současnosti. Služby přímého bankovnictví umožní klientovi ovládání účtu z pohodlí domova nebo kanceláře, aniž by musel navštívit některou z poboček. Stačí mít u sebe pouze přístup k internetu, telefon nebo jiný kanál, pomocí něhož se spojí se svou bankou.
Proto banky neustále přicházejí s novinkami, jejichž cílem je co možná nejpohodlnější ovládání bankovního účtu klienta. S rostoucí inovací těchto služeb roste i úroveň jejich zabezpečení a v neposlední řadě také počet klientů využívajících některého z produktů přímého bankovnictví, který rok od roku roste geometrickou řadou. Velkou popularitu těchto služeb potvrzují i výsledky ankety uveřejněné na našich stránkách, ve které jsme se vás ptali, kterou ze služeb přímého bankovnictví využíváte.
Využíváte některou ze služeb přímého bankovnictví? | |
---|---|
Ano, internetbanking | 53 % |
Ano, telebanking | 16 % |
Ano, jinou službu | 14 % |
Ne, nevyužívám | 17 % |
Z výsledků anket vyplývá, že pouhých 17 % hlasujících nevyužívá žádnou ze služeb přímého bankovnictví, naopak ovládání běžného účtu prostřednictvím internetu preferuje více než polovina (53 %) respondentů.
Na domovské stránce sekce Bankovnictví je pro vás připravena anketa nová. Tentokrát se ptáme, na otázku v souvislosti s k rokem některých bank snížet anebo úplně zrušit své poplatky.