Celkem se meziročně odvysílalo o 2224 spotů více než loni v červnu. To představuje 13,5 hodiny čistého času odvysílaných reklam v televizních programech navíc. Zatímco Nova v červnu odvysílala 25 hodin reklamy navíc oproti stejnému období loni, na Primě bylo naopak reklamy o 11,75 hodiny méně.
Ve srovnání reklamních zásahů, které se udávají v takzvaných GRP bodech, podle nichž se účtuje cena za odvysílanou reklamu, si polepšila Nova, naopak Prima a ČT ztratily. Podíl Novy na sledovanosti reklam se zvýšil o osm procentních bodů na 70 procent. Podíl Primy poklesl meziročně o 4,3 bodu na 20,8 procenta, ČT pak o 3,7 bodu na 12,9 procenta.
Pět největších inzerentů v červnu dalo na svou televizní prezentaci v hrubých cenách přes 444 milionů korun, tedy čtvrtinu všech výdajů na televizní reklamu. Největší sumu vydalo Danone (141,6 milionu korun), následuje Nestlé (97,7 milionu), Procter & Gamble (75,4 milionu), Unilever (69,8 milionu) a Česká pojišťovna (59,8 milionu).
Mezi inzerenty se také objevily firmy, které loni v červnu v televizi neinzerovaly. K nim patří například GTS Novera, Spar, Helios, Volvo, Kika nebo Chevrolet.