"Klient samozřejmě právo na reklamaci má," reagoval mediální zástupce CK Sunny Days Pavel Kočiš. Pokud by se prokázalo, že delegát odmítl převzít reklamaci, nebo že zpochybňoval právo klientů na reklamaci, šlo by se podle něj o závažné porušení jeho povinností. V tom případě cestovní kancelář proti němu vyvodila patřičné kroky, dodal.
ČT zveřejnila záběry, kde delegát říká: "Já jsem říkal, že kdo jste si koupili LastMinute, nemůžete si stěžovat." S tím nesouhlasí advokát Libor Štajer. "Na samotné možnosti reklamace v případě last minute se nic nemění. Klient má naprosto stejnou možnost jako v případě zájezdu klasického," řekl ČT. Delegát nakonec písemnou reklamaci převzal s tím, že s ní nesouhlasí.
Turistům zmizelo z pokojů oblečení, cigarety i peníze. "Nás okradli vlastně o peníze, asi o 150 dolarů na pokoji," řekl televizi klient CK Michal Velecký. "Byl to personál, přímo personál, který nám měl uklízet na pokojích, tak nám vybral kufry," uvedl klient Petr Urban.
Nespokojený turista má právo podat reklamaci do tří měsíců od návratu domů. Cestovní kancelář má poté pouze povinnost odpovědět mu do 30 dnů. Pokud se klient s cestovní kanceláří nedohodne v dobrém, zbývá mu jedině ji zažalovat, dodala ČT.