„Důsledná práce se stávajícím kmenem klientů a přímé oslovování konkrétních cílových skupin. To jsou dva hlavní důvody úspěchu Raiffeisen stavební spořitelny v prvním pololetí tohoto roku,“ vysvětluje náměstek generálního ředitele společnosti Dr. Ing. Pavel Chmelík. „Velmi jasně cílená nabídka Premium plus koncipovaná jako věrnostní program pro naše stávající klienty zapůsobila. Překlenovací úvěr se sazbou 2,99 % p.a. zlákal mnoho dosud nerozhodnutých klientů.“ Udržení podobného nárůstu v oblasti poskytování úvěrů má podpořit marketingová strategie, jejíž základním kamenem je heslo „Inteligentní řešení“. Raiffeisen stavební spořitelna se profiluje jako tým specialistů s hlavní myšlenkou – Myslíme jen na bydlení. Tedy hledáme komplexní řešení v otázkách bydlení, a to jak pro fyzické, tak i právnické osoby.
Poskytnuté úvěry - počet
červen 2005 1 181 ks (1 106 ks ve stejném období 2004)
1. pololetí 2005 5 978 ks (5 348 ks ve stejném období 2004) nárůst 11,8 %
Poskytnuté úvěry celkem - objem
červen 2005 302 mil Kč (219,6 mil Kč ve stejném období 2004)
1. pololetí 2005 1,639 mld Kč (1,033 mld Kč ve stejném období 2004) nárůst 58,6 %
Objem nesplacených úvěrů k 30.6. 2005 (bilance/pohledávky za klienty) 7,59 mld Kč
Počet nově uzavřených smluv (včetně navýšení)
červen 2005 6 737 ks (4 689 ks ve stejném období 2004)
1. pololetí 2005 37 300 ks (34 399 ks ve stejném období 2004) nárůst 8,4 %
Suma cílových částek nově uzavřených smluv
červen 2005 1,43 mld Kč
1.pololetí 2005 6,88 mld Kč
Počet klientů k 30.6.2005 je 696 927 (stav platných smluv o stavebním spoření).