Zisk na akcii se zvýšil na 72 centů z loňských 65 centů. Příjmy stouply na 6,31 miliardy z 5,96 miliardy USD. Výsledky jsou příznivější než odhady analytiků, kteří čekali průměrný zisk 64 centů při příjmech 6,3 miliardy USD.
Objem prodeje, hlavní měřítko zdraví nápojového odvětví, se zvýšil o pět procent. Objem prodeje v Severní Americe, tedy na trhu, který je považován za klíčový při posuzování úspěšnosti firmy, se zvýšil o procento. V Latinské Americe prodej stoupl o devět procent, ve východní a jižní Asii a oblasti Pacifiku však klesl o čtyři procenta. Důvodem byly slabé výsledky z Indie a Filipín.
Nečekaně vysoké výsledky přicházejí v době, kdy se největší světový producent nealkoholických nápojů snaží restrukturalizovat své operace a zlepšit výkon na všech více než 200 trzích po celém světě. Coca-Cola se chce v dalším období zaměřit hlavně na dietní či nízkokalorické nápoje, jako jsou voda a džusy s omezeným množstvím cukru, napsala agentura Reuters.