Nejvýznamnějším regionem zůstává pro automobilku západní Evropa, kde firma za šest měsíců prodala více než 140 tisíc vozů, meziročně o 17 procent více. Největším trhem zůstává Německo se zhruba 42 tisíci prodanými auty a 15procentním růstem. Dalším významným trhem v regionu jsou Velká Británie a Španělsko, kde meziročně stoupl prodej o polovinu.
Méně vozů firma prodala v zemích střední a východní Evropy. Důvodem je podle automobilky dovoz ojetých automobilů, který v souvislosti s rozšířením EU a s tím spojeným zjednodušením administrativy v těchto zemích podstatně vzrostl. V tomto regionu Škodě klesl prodej o sedm procent na 57.460 vozů, tržní podíly firmě však stouply. Vyšší prodeje Škoda vykázala v Rumunsku, Bulharsku a pobaltských zemích.
Nejprodávanější modelovou řadou Škodovky zůstává nadále Fabia s 121.315 prodanými kusy. Dvojkou je Octavia s 112.812 prodanými vozy. "V samotném červnu však prodej modelové řady Octavia modelovou řadu Fabia překonal," doplnila firma.
Automobilka plánuje přesunout v příštích letech část výroby do zahraničí. Letos v květnu firma získala v Číně povolení k registraci značky a začátkem roku 2007 v této zemi začne vyrábět modely Škoda Octavia. Škoda nyní má montážní závody v bosenském Sarajevu, na Ukrajině, Kazachstánu a v Indii.
V prvním čtvrtletí automobilka zdvojnásobila meziročně čistý zisk na 1,17 miliardy korun z loňských 561 milionů. Tržby podniku stouply o 17 procent na 43,79 miliardy korun.