Klient tak má kdykoli a kdekoli přehled o svých účtech. Dosud byla tato služba k dispozici k Mobil Bance a Internet Bance, nyní ji lze zřídit samostatně. Zřízení, změna i zrušení služby je zcela zdarma.
Služba SMS Servis klientům umožňuje dostávat na jakýkoli mobilní telefon aktuální informace o svém účtu dle předem zadaných požadavků. Dosud bylo možné si ji zřídit ke službám Mobil Banka a Internet Banka, nyní je k dispozici klientům i samostatně. Mohou si ji tak zřídit i klienti, kteří nevyužívají žádný z kanálů přímého bankovnictví.
„Služba je však provázána – zobrazit i změnit nastavení služby je možné na obchodním místě a v Internet Bance bez ohledu na to, kde byla založena. V Mobil bance lze službu založit či zrušit,“ řekla Miluše Hlávková, manažerka přímého bankovnictví GE Money Bank.
Klient si může nastavit, jaké informace chce na svůj mobilní telefon pravidelně dostávat:
- Informace o příchozích či odchozích platbách dle volitelných parametrů (dle typu transakce, variabilního symbolu, účtu příjemce a výše částky)
- Informace o změně zůstatku pokud zůstatek disponibilní či účetní překročí či naopak klesne pod klientem zadanou hranici
- Pravidelná informace o zůstatku – klient si může vybrat periodicitu denní, týdenní, měsíční či na konci měsíce a rovněž si zvolí datum zaslání zprávy a čas zasílání zpráv
- Informace o vstoupení do nepovoleného debetního zůstatku
Službu SMS Servis lze zřídit nejen k běžnému účtu (korunovému i devizovému), ale také k účtu spořícímu a k revolvingovému termínovanému vkladu. Založení, změna i zrušení služby SMS Servis je zdarma.