Bert Pijls, ředitel Obchodní divize retailového bankovnictví Citibank a.s. k tomu uvedl: „Internetové bankovnictví pod názvem Citibank On-line jsme v České republice začali nabízet v roce 2001 a od té doby se snažíme neustále zvyšovat úroveň našich služeb ve snaze uspokojit požadavky našich zákazníků. V současné době využívá internetové bankovnictví téměř 100 % našich klientů. Citibank On-line je k dispozici nejen klientům s běžnými účty, ale i klientům, kteří využívají pouze kreditní kartu Citibank. Prostřednictvím internetbankingu lze, kromě běžných platebních operací, například zažádat o otevření účtu, o půjčku či o vydání karty. Díky tomu tak naši zákazníci mohou své účty obsluhovat z pohodlí domova a nemusí, pokud nechtějí, vůbec navštívit pobočku.”
Global Finance je renomovaný finanční časopis, který vychází ve více než 158 zemích. Periodikum má velmi široký záběr od firemního financování přes kapitálové trhy, peněžní politiku a bankovní operace až po řízení rizik.
Vítěze vybírali redaktoři časopisu na základě hodnocení přihlášených bank kvalifikovanou porotou. Kritérii byla účinnost strategie pro získávání a obsluhu on-line klientů, úspěšnost snahy zaměřené na to, aby klienti používali on-line nabídku, růst počtu on-line uživatelů, šíře on-line nabídky, hmatatelné výsledky aktivity v oblasti internetu a design a funkčnost webových stránek.