"Ano, je to reakce na aktivity konkurence a její zavádějící tezi o prvenství. Společnost Eurotel i nadále zůstává jedničkou na českém mobilním trhu," sdělil mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl. Podle něj vedoucí pozice nespočívá v počtu rozdaných SIM karet, ale je to celý soubor ukazatelů, například finanční výsledky, počet tarifních zákazníků, šíře a kvalita nabízených služeb a produktů či kvalita sítě a její dostupnost. A v tom je podle Kaidla Eurotel stále před konkurencí.
V Mladé frontě Dnes (MfD) a Hospodářských novinách (HN) vyšel "seriál" tří celostránkových na sebe navazujících inzerátů Eurotelu. Cena jednoho takového reklamního sdělení přitom podle ceníkových cen MfD v páteční den činí téměř 600.000 korun, v HN je to zhruba o třetinu méně. "Cena za tuto kampaň odpovídá dlouhodobým cenám, obvyklým při našem objemu inzerce v daných médiích," uvedl Kaidl; cenu, kterou Eurotel za kampaň vydá, nesdělil.
T-Mobile minulý týden oznámil, že se stal lídrem trhu mobilních operátorů na základě počtu SIM karet. Na konci pololetí činil počet jeho zákazníků podle údajů firmy 4,46 milionu. Proti Eurotelu, se kterým volá 4,42 milionu klientů, tak měl T-Mobile ještě o 40 tisíc lidí více. Třetí Oskar evidoval koncem pololetí 1,951 milionu zákazníků.
Po oznámení se T-Mobilu pustil ihned do děkovací kampaně. V denících MfD a Lidové noviny si například minulý pátek zaplatil zřídka užívaný reklamní formát v podobě inzertního přebalu, který z poloviny zakrýval titulní strany deníků.